- PROJECT NAME
- NISSIN PREMIUM NON FRIDAY
- WEB
ランチタイムをスマートに! 日清食品 プレミアムノンフライデー
「日清食品グループ オンラインストア」に於いて実施される、「日清ラ王」をはじめとするノンフライ麺商品の割引キャンペーンのプロモーションページを制作しました。
2年目の節目を迎えるプレミアムフライデーに対して、その前の平日をプレミアムノンフライデーと位置づけ、
その意義や実施理由をパントビスコさん作のイラストを利用しながら説明しています。
本家・プレミアムフライデーのトーン&マナーをうまく踏襲したデザインと、
ラーメンをすするアニメーションや、ロゴが自在に動き回るような演出など、
真面目な提言内容を、おもしろおかしく見ていただけるような仕掛けを提案し、制作しました。
NISSIN PREMIUM NON FRIDAY
Have lunch at a reasonable price!
A promotion page for the discount campaign of non-fried noodles such as "Nissin Raoh", has been created on the "Nissin Foods Group Online Store."
With Premium Friday marking its second year, we have made the weekdays before that Premium Non-fridays, and have explained its meaning and the reasoning behind it, using Pantovisco's illustrations.
We proposed and created a page that conveys humorless content with humor, with a design that follows the tone and manner of the original Premium Friday, a ramen slurping animation, and effects that allow the logo to move around freely.
- CLIENT
- 日清食品グループ
- NIDE CREDIT
- REINA YAMAGISHI : Produce, Project Management
TATSUHIKO SAITO : Art Direction
MIZUHO SEMA : Design
KEI SHIBUSAWA : Technical Direction
YUYA AZAMI : Frontend Development