- PROJECT NAME
- WingArc1st – Branding OOH
- BRANDING
- MOVIE
- WEB
WingArc1st - Branding OOH
ウイングアーク1st株式会社のブランディングを目的とした映像、屋外広告、WEBサイトを制作いたしました。
映像はトレインチャンネル、タクシーアド、ニュースアプリで配信され、南北線六本木一丁目駅構内にて大型広告を展開。
クライアントのビジネスモデルをメインコピーの「データの力で、一人ひとりの可能性を解き放つ。」に集約し、
同社によるデータ活用支援で競技パフォーマンスの向上を図っている
BMXライダー:中村輪夢選手(同社所属)をその象徴としてメインビジュアルに起用。
データの力で解放されるヒューマンエネルギーをビジュアライズしました。
また、データの力であらゆるビジネスシーンに貢献したいと考えるクライアントの思想も映像に盛り込み、
グラフィックデザイン、映像演出でビジネスに貢献するデータの姿を表現しております。
WingArc1st - Branding OOH
We produced visuals, outdoor advertising, and a website for the purpose of branding WingArc1st Inc.
The visuals will stream on train channels, taxi ads, and news apps, and will be displayed on the large screen digital billboard inside the Nanboku Line Roppongi-itchome Station.
The messaging was centered around the main copy of the client's business model, which states,
"With the power of data, we can unleash each person's potential."
The main visuals were propelled by the use of BMX rider Rim Nakamura (signed by WingArc1st),
who symbolizes the potential of human energy, unleashed by the power of data, as evidenced by the support Nakamura was provided - with data being utilized to improve his competitive performance.
We also incorporated the client's wishes to reflect their concept of using the power of
data to make contributions to a diverse range of business situations,
by utilizing graphic design and visual direction to portray data in visual forms enriching business.
- CLIENT
- ウイングアーク1st株式会社
- NIDE CREDIT
- OSAMU IIJIMA : Creative Direction
RYOSUKE EBISAWA : Art Direction, Design
IPPEI KURIYA : Direction