- PROJECT NAME
- SCUP
- WEB
エスカップ
栄養ドリンク剤「エスカップ」のブランドサイトを新TVCM放映開始に合わせリニューアル。 イメージキャラクターとして起用された安田顕さんのビジュアルおよびメイキングにコンテンツを絞り、ブランドメッセージを強く訴求した設計としています。 ロングセラー製品ならではの力強さ、そして忙しい毎日の生活の中で頑張っている人を応援する安田顕さんの力強いメッセージを引き立てるべく、コピーを大胆に配置したボールド感のあるデザインで制作しました。
SCUP
We've timed this revamp of the website for the nutritional drink S-Cup to coincide with the release of a new TV commercial. We limited the contents to images of brand representative Ken Yasuda and behind-the-scenes footage from the commercial, for a design that places a heavy focus on the brand's message. We aimed to place a strong emphasis on the long-selling product's brand power and Ken Yasuda's message of support to all the people out there trying their best to keep up with the hustle and bustle of everyday life, opting for daring copy placement and a bold design.
- CLIENT
- SSP Co., Ltd.
- NIDE CREDIT
- TATSUHIKO SAITO : Art Direction
REKI ITO : Direction, Project Management
KEIJI HASHIMOTO : Design
KEI SHIBUSAWA : Frontend Development
RYO SATO : Frontend Development