- PROJECT NAME
- CHARLE SELFIA
- WEB
CHARLE SELFIA
女性向けインナー・化粧品ブランド『CHARLE SELFIA』のブランドサイト。
ブランドの立ち上げと同タイミングのサイト開設であるため、まずはブランドを知ってもらうこと、
コンセプトを伝えること、を最優先の課題とし、設計・制作を行いました。
また、単なる商品カタログ的なサイトには留めず、ファン層を育成するための企画コンテンツの充実も図っています。
多数の読み物コンテンツやコミックエッセイなどがあり、これらも弊社で企画・制作を担当しています。
CHARLE SELFIA
Brand site for "CHARLIE SELFIA," an underwear and cosmetics brand aimed at women.
As the site would be opened at the same time as the launch of the brand, the first priorities would be getting people to know the brand, and conveying its concepts. We designed and developed the site with this in mind.
Rather than finishing with a site that was merely a kind of product catalog, we are aiming to have a fully-realized slate of content that would encourage the growth of a fan base. There is a large quantity of reading material and comic essays, and our company is also responsible for their planning and production.
- CLIENT
- CHARLE
- NIDE CREDIT
- KENTO FUKUDA : Produce, Direction, Project Management, Planning
RYOSUKE EBISAWA : Art Direction, Desgin
SAEKO FUJIWARA : Design
KEI SHIBUSAWA : Frontend Development
SHUTARO MATSUHASHI : Frontend Development