- PROJECT NAME
- SOD BASARA
- BRANDING
- WEB
SOD BASARA SOD BASARA
コンテンツメーカーであるソフト・オン・デマンド株式会社から
初となるプロダクトブランド「SOD BASARA」の製品開発を依頼されました。
事業計画を含めた企画段階やプロダクトの開発、
デザイン設計からブランディングにいたるまでクライアントとディスカッションの場を重ね、
同社の想いを乗せた製品となりました。
製品開発や事業計画作成のご協力からはじまり
ブランディング戦略に合わせた広告・PRの企画設計・実施を俯瞰したディレクション、
パッケージデザイン、広告ビジュアルや店頭POP、WEBサイトなどのデザイン制作、
ブランドのビジュアルに関わるクリエイティブを担当しております。
SOD BASARA SOD BASARA
We were commissioned to develop "SOD BASARA",
the first product brand from the content maker SOFT ON DEMAND Co., Ltd.
Through extensive discussions with the client, involving everything
from product development to planning stages that included business strategies,
as well as design and branding procedures, we achieved a product
that represented the ideals and principles of their company.
From product development to business planning,
we provide creative solutions that involve the construction and execution of advertisement
and PR campaigns through branding strategies, and direction with a global, bird's eye view perspective,
covering all aspects of brand visual design, including package design, ad visuals, store POPs,
and website production.
- CLIENT
- ソフト・オン・デマンド株式会社
- NIDE CREDIT
- OSAMU IIJIMA : Creative Direction
YOUSUKE YUASA : Art Direction, Design
IPPEI KURIYA : Direction
ATSUKI TAKAHASHI : Frontend Development